Chwile kreatywne: PODUSZKA Z KOTWICĄ plus szablon

Dziś szyję,
wymarzyłam sobie poduszki z lnu z granatową kotwicą i czerwonymi drobiazgami,
a że lnu miałam resztki po szyciu zasłon - wykorzystałam :)

szukałam w necie zgrabnej kotwicy i znalazłam kolorowankę
- gdyby ktoś potrzebował: kolorowanka kotwica link

poniżej poducha pierwsza - uszyta jeszcze za dnia :)


a pillow with an anchor, anchor design on a pillow, coastal style pillow
poduszka z kotwicą 




a pillow with an anchor, anchor design on a pillow, coastal style pillow
a coastal pillow 

...............


Follow my blog with Bloglovin

Komentarze

  1. Bardzo piękna poduszka ! Ile ja bym dała żeby się nauczyć szyć .. ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Szycie nie jest trudne - można spróbować :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Uwielbiam taki styl marynarski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki styl, a poduszka naprawdę pięknie wygląda. Lubię taki marynarski styl, więc może sobie sama taką zrobię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolniacha. Motywujesz mnie do przeprosin z moja maszyna do szycia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany projekt. Domek nad morzem będzie pięknie wyposażony :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie morskie motywy, a kotwica należy do moich ulubionych! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie marynistyczne klimaty <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ale proszę nie umieszczać treści reklamowych - nie będą one publikowane.

Popularne posty

Archiwum bloga

Pokaż więcej