15 SPOSOBÓW NA LEPSZY LETNI SEN


    Najchętniej myśli się o tym, o czym nie powinno się myśleć. Zwłaszcza w nocy, kiedy pora spać.
Moje myśli krążą ostatnio intensywnie wokół projektu domku i odpowiedzi z urzędu, na którą czekamy,
efekt uboczny - trudności z zasypianiem :/

Znam kilka sposobów, którymi się tutaj podzielę - jeśli jednak ktoś ma jakiś swój sekretny i niezawodny -
będzie mi bardzo miło jeśli podzieli się w komentarzach :)

SPOSOBY NA SEN:


  • intensywny wysiłek fizyczny (np. ogródek lub jogging) zakończony jednak nie później niż 2 godziny przed pójściem spać
  • szklanka ciepłego mleka
  • masaż 
  • ciepły prysznic
  • skupienie na oddechu
  • medytacje z ciałem - np. moja ręka się odpręża, mój kark się odpręża itd. 
  • nudne wizualizacje np. opadanie mgły
  • nazwanie słowem każdej rzeczy, która swobodnie przepływa przez "ekran" umysłu 
  • nudna książka
  • delikatna jednostajna muzyka typu szum oceanu
  • herbatka z melisy (może komuś pomaga ;)
  • zapach lawendy lub bergamotki
  • joga
  • otwarte okno
  • wczesne pobudki
jak szybko zasnąć?

Komentarze

  1. Też mi ciężko jak o czymś za bardzo myślę - zasnąć.
    Niekiedy później śni się mi coś w tym temacie i przeważnie zamiast z dobrym zakończeniem to nieciekawym.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ale proszę nie umieszczać treści reklamowych - nie będą one publikowane.

Popularne posty

Archiwum bloga

Pokaż więcej