Działka marzeń - ciąg dalszy

kwiecień 2018


Pisałam już kiedyś o mojej działce marzeń (odnośnik),

minęło półtora roku i nie znalazłam takiej, która spełniałaby wszystkie kryteria i mieściła się w moim budżecie (50 - 60 tys.) ale znalazłam kilka godnych uwagi i jedną szczególną - bardzo malowniczą - wygląda jak zaproszenie do pięknej opowieści, doskonałe tło, które czeka, by wypełnić je akcją, życiem, przygodami; trochę jak sceneria z filmu :)

Prowadzi do niej długa, prosta aleja otoczona szpalerem wysokich klonów - jest bardzo romantyczna :)
Za klonową aleją rozpoczyna się jasna, rozświetlona słońcem przestrzeń pól i droga, która prowadzi do małej nadmorskiej wsi - za tą wsią jest przysiółek: cel podróży

- czy mam świadomość, że ta działka leży na terenie chronionego krajobrazu - obszaru Natura 2000? - mam
- czy mam świadomość, że leży w strefie ochrony konserwatorskiej? - mam
- czy wiem, że nie ma ona wody i trzeba by kopać studnię? - wiem
- czy wiem, że nie ma kanalizacji i trzeba by zadbać o zbiornik bezodpływowy? - wiem

Mimo wszystko marzę o niej i jestem gotowa o nią zawalczyć - stanąć oko w oko ze wszystkimi smokami i nie poddać się :)



Komentarze

Popularne posty