Natura2000

kwiecień 2018


Naturalnie, że działka, która skradła moje serce, musi być wyzwaniem ;)

Hm, wydawało mi się, że już tyle jestem w stanie przewidzieć - ale Natury2000 nie przewidziałam,
co więcej - nie przewidziałam, że niemal cała nasza trasa pobrzeżem Bałtyku - to podróż po parkach krajobrazowych, parkach narodowych i innych formach chronionego krajobrazu :/

gapa ze mnie,

tutaj - klik - mapa Polski w formacie Geo - System, na której po zaznaczeniu "ptaszkiem" punktu: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska - pojawiają się obszary chronione - można "najechać" na "swoją" działkę, "kliknąć" ją i wyświetla się link do informacji, czy podlega pod dyrektywę ptasią, czy siedliskową, czy jeszcze jakąś inną,

- muszę poczytać jakie warunki trzeba spełnić, by móc wybudować domek letniskowy na obszarze Natura2000 - czy to w ogóle możliwe?



Komentarze

Popularne posty