Metamorfoza kuchni, zbieracze muszelek i makrama

  Dziś poranna kawa w kuchni z moich marzeń. Impregnowałam na biało dwa poranki, od świtu do nadejścia upałów. Wtedy się poddawałam :)
  Popołudniami z dziećmi zbieraliśmy muszle. Między jedną orzeźwiającą kąpielą w Bałtyku a drugą (Bałtyk w tym względzie jest nie-za-wodny - śmieszna gra słów ;) Dla mnie orzeźwiający aż nadto! Muszelek potrzebowałam około 130 -  gdy je miałam, zaplotłam makramę i wykończyłam nimi frędzelki. Metamorfoza kuchni może nie jest spektakularna (wszystko wygląda dość skromnie ale ja lubię minimalizm). Narobiłam się (w tropikalnej aurze wysiłek powinno liczyć się podwójnie ;), teraz pijemy kawkę, a ja w środku podskakuję z radości. Kawki pogwizdują, gęsi gęgają, na niebie latają wielkie ptasie klucze. Mam tu fanfary :)       


przed i po




makrama krok po kroku

wykończenie z muszelek











poranna orkiestra :)

Komentarze

  1. Też tak chcę 😉 Podziwiam talent. Czapki z głów 😍 Pięknie tam macie w tym Waszym Miejscu na Ziemi, tyle spokoju, pięknego światła i okoliczności natury. Chlonę słowa, zdjęcia i taki mi to dobrze robi ❤ Pozdrawiam Was najserdeczniej 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I my wzajemnie pozdrawiamy ciepło i dziękujemy za słowa, które dodają zapału i cieszą bardzo 🤗
      Miłego pięknego dnia!

      Usuń
  2. Biały to także mój ulubiony kolor. Widzę, że nawet pieska masz białego. Nie znoszę czarnych t-shirtów. Najchętniej cały bym się ubierał na biało, no ale to nie przystoi takiemu staremu wilkowi morskiemu. Tymczasem otaczają mnie zielenie i brązy. Widać taka karma. Biel to barwy aniołów. Jesteś już bardzo blisko nieba.
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, mam nadzieję, że niezbyt blisko! 😊
      Zielenie i brązy bardzo do twarzy Wilkom Morskim! 😎
      Pieski mam dwa, gdy wracają z plaży biel to ostatni kolor jaki na nich widać 😁
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Wygląda świetnie! I faktycznie zdecydowanie lepiej na biało.
    Makrama to wyższa szkoła jazdy, wygląda jak milion dolarów - cudnie! Gratuluję zdolności :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ale proszę nie umieszczać treści reklamowych - nie będą one publikowane.

Popularne posty