A może balik?

kwiecień 2018


Dom szkieletowy czy z bala?


Uwielbiam oglądać domki letniskowe i studiować ich rozplanowanie, rzuty, ciekawostki technologiczne, wszystko :)

- oprócz hobby w postaci szukania ciekawych działek - przybyło mi jeszcze szukanie nowych projektów domków ;)

Dwa projekty, które sama przygotowałam, okazały się zbyt drogie w realizacji :(

Domki gotowe, które oglądałam na necie miały albo za mały parter (my potrzebujemy tam 4 pomieszczeń) albo były za drogie - mam na myśli domki w technologii szkieletowej, ku której się do tej pory skłaniałam.

Może pora otworzyć się na coś innego? - balik na przykład? :)

K. słysząc mój nowy pomysł zmartwił się, że będziemy mieszkać w szafie - jednak nic bardziej mylnego :) - baliki nie muszą być cienkie - znalazłam projekty w dobrej cenie z szerokością balika 70mm - to już jest coś :)

Cieszę się, bo to oznacza wiele miłych chwil, podczas których będę czytała wszystko o domkach z balika :)
Tydzień - dwa i będę ekspertem balikowym ;)



domek z balika - zdjęcie z internetu

Komentarze

Popularne posty