Nie ma lekko... - z przymrużeniem oka ;)

   Plusem mieszkania przy wiejskiej drodze publicznej prowadzącej nad morze jest możliwość obserwowania bardzo różnych osób ją przemierzających.
Ruch jest niewielki, głównie to rowerzyści, z rzadka piesi,
zdarzają się także traktory i - co mnie ucieszyło - pan z dostawą wody z wielkim 1000 litrowym kubikiem na naczepie.
    Postanowiłam, że go zaczepię i zapytam o możliwość dostawy wody i do nas.
Niestety nigdy nie zdążyłam na czas i gdy kolejny raz przejechał zbyt prędko postanowiłam wziąć krzesełko i poczekać na niego na drodze. Przecież będzie wracał. Wydawało mi się, że skręcał do sąsiadów obok zagajnika.
   Usiadłam, rozłożyłam książkę i czekałam.
Przejechał rowerzysta, przywitaliśmy się, pojechał.
Przejechał drugi, przywitaliśmy się, pojechał.
Przejechało jeszcze kilku, plus traktor, wszystkich pozdrowiłam i nadal czekałam.
Po przywitaniu połowy okolicznej wsi zrezygnowałam i wróciłam do domu.
Zrobiłam herbatę i gdy gdy nalewałam ją do kubka, wracał pan od wody. Jak wiatr.
Nie miałam szans.
No trudno, przecież kiedyś znów będzie jechał, a ja mam jeszcze kilka książek ;)
   Żartuję. Pewnie zaczepię sąsiadów i popytam.

Ps. moglibyśmy wykopać studnię ale chodzili geodeci i robili pomiary.
"Nasz" hydraulik powiedział, że będzie wodociąg. Kiedy - nie wiadomo.
K. szacuje, że pewnie za kilka lat.
Pomysł ze studnią jest dobry ale korci mnie ten kubik wody z dostawą.
Pożyjemy... ;)


blog domek nad morzem
nasza droga




blog o maltańczyku
Maltusie na wakacjach :)








blog o wakacjach nad morzem
codziennie nowe zdobycze :)

Komentarze

  1. Kochana
    Bądź cierpliwa, zdążysz na czas;)
    Pozdrawiam serdecznie na kolejne udane letnie dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie mi nie śpieszno, ot, zwykła ludzka tęsknota za wodą :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Hej. Pośmiałam się- dziękuję ;) bez jedzenia człowiek długo pociągnie, ale bez wody... ;) Powinnaś częściej tak siadać z krzeseł na drodze wielu ludzi można poznać wiele usłyszeć i wiele książek przeczytać... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto mieć studnię, własna woda zawsze się przyda. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ale proszę nie umieszczać treści reklamowych - nie będą one publikowane.

Popularne posty