Jak nam idzie szukanie ustronnych plaż? ;)

   O wartościach ustronnych plaż nie ma się co rozpisywać,
wszak wiadomo jak miło można spędzać czas w zakątkach cichych, oddalonych od przypadkowych spojrzeń,
wiadomo też jak trudno je znaleźć,

ale żeby się od razu poddać? ;)
nieee ... ;)

ja nie z tych, co na tłumy plażowiczów mówią dzicz, chmara czy jak to tam słychać
nieprzychylnie
tu i ówdzie,
wszak mam pełną świadomość, że i ja z czyjejś perspektywy
mogłabym zostać tak nazwana i wcale nie byłoby mi miło,

jesteśmy nad morzem i trzeba się pogodzić z pewnym gromadnym dyskomfortem,
który, skądinąd, potrafi też dostarczyć wielu ciekawych obserwacji i wzruszeń nawet,
zależy na co się patrzy a czego się unika,

tak więc czasem i ja zaczepię oko na kimś
ale częściej staram się być dyskretna i oszczędzać innym moich spojrzeń,
kieruję je ku morzu, dzieciom swym, ku mężowi :)

mimo pogody ducha nie przestaję cichych plaż szukać
i muszę przyznać, że prawie jestem ukontentowana,
plaża nie jest całkiem pusta ale w godzinach porannych i około zachodnio-słonecznych bardzo romantyczna,
idzie się do niej przez zielony las,
pachnący sosnowymi igłami i piachem wydm,
bardzo miło :)


puste plaze nad Baltykiem



zejscia na plaze



zdjecie wydm



plaza o zachodzie slonca



blog o wakacjach nad morzem


życzę wszystkim Syrenkom i Piratom takich efektów poszukiwań,
zachęcam, by się nie poddawać
i nie wierzyć słowom piosenki "już nie ma dzikich plaż..."
są :)


blog o wakacjach nad Baltykiem



gdzie jest pusta plaza nad Baltykiem


***

Komentarze

  1. Wbrew pozorom i dokładnie wg wskazań barda, dla wszystkich starczy miejsca...Słowa wcale nie są przesadzone i wcale na wyrost. Lasy bywają podobne więc i droga do moich odkryć może wieść podobnie chociaż nie tak samo.Plaże bywają podobne... Jadąc do cywilizacji, mijam podobny, budujący się domek chociaż w miejscu gdzie lepiej by plaży nigdy nie było. Za furtką, niemal jak z zaczarowanych filmów, polana i wciąż podobnie jak wielu ludzi, wychodzę nie mogąc się nacieszyć ,że mam, że to jest, że jest to dla mnie ,że tak pięknie. Dziękuję Pani, państwu za mnóstwo ciszy w której łatwo odszukać można własne myśli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie, słyszę nawet szum fal...
    Pozdrawiam miło na kolejne udane dni lata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Ja szukam takich miejsc nad morzem w maju czerwcu i wrześniu. Bo kto szuka ten znajdzie ciekawą muszelkę i wiatr we włosach ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy szukaliśmy działki zjeździliśmy całe polskie wybrzeże - mam notatki o pięknych plażach "na końcu świata" - może zrobię kiedyś wpis o nich (może przyda się :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. Zrób koniecznie, bo chętnie poznamy plaże na końcu ;)

      Usuń
    3. Puste, ciche, czyste, odludne jak marzenie... może zdradzę ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ale proszę nie umieszczać treści reklamowych - nie będą one publikowane.

Popularne posty