Supełek na pomyślność i ciasto wiśniowe - podwieczorek w oczekiwaniu













Siedzę na werandzie i plotę...
z niepokoju plotę,
z oczekiwania,
staram się zrelaksować,
makrama mnie uspokaja,

czekam na pismo z urzędu, miało przyjść, nie przychodzi,
wyszedł mi za to supełek ;)
supełek na pomyślność, oby...
i ciasto upiekłam, i zdjęcia zachodowi słońca porobiłam,
zachód w kolorze ciasta wiśniowego, taki jesienny, ładny :)

supełek zaplotłam z instrukcji:


będzie mi przypominał emocje "domkowe"
- jest tej papierologii trochę i emocji przy tym różnych mieszanych 

******
ciasto z tego przepisu, tyle, że zamiast malin - wiśnie, też dobre :)

******
                               *** BLOG VYSPA - DOMEK NAD MORZEM - STRONA GŁÓWNA ***



Komentarze

  1. Widziałam dzisiaj supełkowe coś w Ikea i byłam pod ogromnym wrażeniem wzoru i samego wykonania. Stałam i się wgapiałam nie mogąc oderwać oczu. Coraz bardziej podobają mi się te sznurkowe zawieszki :) twoja też jest świetna a supełek niesamowity :)
    Bardzo apetycznie wygląda ciasto :) Smacznego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesień pozwala delektować się słońcem na werandzie. Ja też łapałam dzisiaj promienie słoneczne. Ciasto wygląda smakowicie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ale proszę nie umieszczać treści reklamowych - nie będą one publikowane.

Popularne posty