PRACA ŻYCIA dla miłośnika plaż i inne inspirujące linki

Subiektywny przegląd ciekawych linków, na które się ostatnio natknęłam:

- "Podróżuj i zarabiaj": 120 tys. dolarów pensji za roczny pobyt w luksusowych meksykańskich kurortach i zgrabne ich zachwalanie w mediach społecznościowych - stanowisko pracy określone jest jako bycie "ambasadorem szczęścia" - może warto? :)

link do strony:
pomysł na zarabianie poprzez media spolecznosciowe

wiecej na ten temat tutaj

- pierwszy dom z drukarki 3D




- airbnb umożliwia teraz zostanie gospodarzem atrakcji - można oferować proste lub zadziwiające usługi i nieźle na tym zarabiać (można np. oprowadzać po lokalnych muralach, uczyć robienia na drutach, malowania na jedwabiu czy fotografowania, robić pokaz podkuwania koni lub przyrządzania drinków - co kto lubi, co kto umie :) - fajny pomysł, może i ja coś rozważę? :) - link


- śmieszny grill w doniczce


- i jeszcze wpis o roślinach, które "lubią zaniedbanie" - szukałam ostatnio takich, które poradzą sobie w nadmorskim klimacie i oto znalazłam wpis w sam raz na ten temat - link do Gardenisty. 

Komentarze

  1. No praca za granicą w sposób promowania brzmi zachwycająco. U mnie jednak bariera językowa robi swoje. No i gdybym męża nie miała to czemu nie.
    Dom z drukarki. Ładnie wygląda. Jednak coraz mniej się mi podoba robotyka i zastępowanie ludzi przez maszyny.
    A grill w donicy do mnie rozbawił aczkolwiek pomysł bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta inicjatywa domków z drukarki sprawdza się pięknie w projekcie budowy domów dla najbiedniejszych w różnych zakątkach globu - myślę, że przyniesie dużo dobrego.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ale proszę nie umieszczać treści reklamowych - nie będą one publikowane.

Popularne posty