Bałtyk w kwietniu i nasze fundamenty pod domek :)

   Zerkam a tu miesiąc od mojego ostatniego wpisu, zaniedbałam się ;)

Dużo się działo ostatnio i na moje kronikarskie porywy brakowało czasu.
Byliśmy nad morzem, doglądaliśmy fundamentów, malowaliśmy je bitumem, podróżowaliśmy, jedliśmy rybki, cieszyliśmy się pogodą i kwitnieniem wszystkiego. Piękna wiosna nadmorska :)


blog o życiu nad morzem



jak jest nad Baltykiem w kwietniu

Na działeczce naszej zmiany widoczne gołym okiem :)))) (i woda w oddali szumi cichutko :)

dzialki widokowe nad Baltykiem

Słupki cieszą bardzo, schną sobie i czekają na domek :)

Miło było jechać i widzieć je już z daleka - wyczekane, wystarane :)

jak zrobic fundament z betonu
nasza droga jak z najromantyczniejszych snów :)


Zrobiłam filmik z wyjazdu - krótki ale dopiero się uczę:




I garść zdjęć:

jak jest nad baltykiem wiosna
bazie nad Bałtykiem :)



gdzie są puste plaze nad baltykiem
"Mamusiu zrobiłam ptaka!" :)



czy warto jechac nad baltyk w kwietniu
pusto i czarodziejsko 



zdjecia ze swinoujscia
Świnoujście



baltyk wiosna
wdech - wydech - i łyk jodu :)

Cieszy mnie, że coraz więcej zejść na plażę jest wygodnych dla wózków i rowerów - już się nie mogę doczekać jak będziemy tam śmigać na dwóch kółkach :)

gdzie sa latwe wejscia do morza nad baltykiem
rowerem prosto na kocyk :)
Pozdrawiam! :)

Komentarze

  1. Uwielbiam morze, nadmorskie klimaty i wszystko co jest z nim związane, a nasz Bałtyk chyba kocham patriotycznie. Liczę na wiele zdjęć znad morza. Jeżdżę nad nie latem, albo późną wiosną i wiele z roku mi umyka a jestem ciekawa jak wygląda przez calutki roczek. Na zamieszkanie nad nim na razie nie ma szans, ale może kiedyś? Ale kiedyś - to już starych drzew się nie przesadza więc raczej to ,,kiedyś" już nie nadejdzie. Ale pożyjemy zobaczymy. Może na emeryturze będę mogła być częściej? Pięknie gnacie do przodu, niech Wam dobry wiatr sprzyja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nic nie wiadomo :) Czasem można trochę pomóc losowi a czasem on sam ma dla nas niespodzianki - życzę, by dla Was miał same miłe! :) Dziękuję serdecznie za ciepłe słowa i pozdrawiam wiosennie!

      Usuń
  2. Wspaniale było zobaczyć Bałtyk wiosną :)) Pięknie jest!!! I super, że już macie fundamenty :). Teraz to z górki pójdzie :) Ściskam mcno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i emocje w nich :) Serdeczności ślę i uścisków moc!

      Usuń
  3. takie drogi prowadzące do domu to poezja.... ahoj przygodo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe nastrojowe zdjęcia:) bankowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinno być "bajkowo" :) :) telefon zmienił mi pisownię ,mały złośliwiec :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ale proszę nie umieszczać treści reklamowych - nie będą one publikowane.

Popularne posty