PLAYLISTA NA PORANNE PRZEJAŻDŻKI ROWEREM

czerwiec 2018


Moja ulubiona letnia playlista


morning playlist, beach playlist
poranne przejażdżki rowerem - co miło posłuchać:

Czasem wymykam się na samotne przejażdżki rowerem,
uwielbiam wtedy posłuchać muzyki lekkiej, wakacyjnej, radośnie nastrajającej do życia,
pozytywnych wibracji na dobry początek dnia :)

Oto moja play lista (link aktywny - łączy z youtube: morning bike ride playlist )





Na marginesie: tu jest strona, gdzie można przekonwertować piosenki z youtube na MP3 (for free).

Komentarze

  1. A ja zamiast roweru wolę spacery, nawet długie!
    Mam swoje ukochane utwory, które mi towarzyszą w chwilach radości i smutku. Wiele o tym na moim blogu było i jest.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ale proszę nie umieszczać treści reklamowych - nie będą one publikowane.

Popularne posty