Zima nad Bałtykiem

Witamy po przerwie :)
Pochłonęły nas zajęcia i praca ale dziś kilka słów o domku nad morzem styczniową porą. 
Aura nad Bałtykiem chłodna, nie bardzo zimowa, 8 stopni, śniegu brak,  
ale za to wieje i fale na morzu szumią donośnie.
Na plażach nastrojowo, pustawo, ubierać trzeba się ciepło, po sam nos ale ma to swój urok ;)
Na molo wiatr czapki zrzuca, szalikami furkocze, miło jest, choć nie jest to pora na dłuższe spacery :)

blog o psach

Domek ma się dobrze.
Kilka elementów trzeba będzie odmalować na wiosnę ale niewiele tego. 
Cieszy. Mimo, że okolica melancholijny ma wdzięk aktualnie,
drogi błotniste i pola zachwaszczone, mi się podoba :)
Myślę o minionym roku, pustawo było w tym miejscu, a teraz domek stoi. Moje marzenie spełnione.

zima nad morzem zdjecia

Na wiosnę wszystko nabierze barw, tymczasem nad głowami stalowy błękit nieba, wokół szara biel brzózek i beże niskich traw. 

domek drewniany zima

A domek w kolorze morza :)

blog o domku letniskowym



blog o życiu w małym domku


W mieście inaczej, trawa zielona,
 do Międzyzdrojów (na zdjęciu poniżej) już powoli przedwiośnie zagląda :)

jak wyglądają Międzyzdroje zimą

I spacerowiczów więcej :)

Lubię Bałtyk o każdej porze roku ale nie ukrywam - na wiosnę i słoneczne dni czekam już bardzo :)
Pozdrawiam ciepło!

Komentarze

  1. widzę, że Międzyzdroje od mojej wizyty jakieś 20 lat temu sporo się zmieniły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Międzyzdroje wyglądają teraz jak miejsce, w którym wielu ludziom spełniają się marzenia :) Tak sobie myślę o tym mieście, gdy widzę ile jest prywatnych inwestycji, pomysłów na biznes i życie. Zresztą takie jest moje wrażenie o wielu miejscach nad morzem.

      Usuń
  2. Nad Bałtyk jeżdżę latem, wiosną... jesienią i zimą nie byłam, może kiedyś. Chciałabym, na razie obowiązki domowe i zawodowe nie pozwalają. Dlatego z ogromną przyjemnością poczytałam jak jest teraz nad morzem :) Dzięki :D
    Ogromnie mi brakuje twoich wpisów :) Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło! Dziękuję za miłe słowa :) Czas leci szybciutko - ani się obejrzymy i będzie można wiosenne i letnie wyjazdy planować i na odpoczynek zasłużony się wybrać. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Wasz domek jest zachwycający. Cieszę się, ze spełniają siew Wasze marzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuś! Ciepło mi się na sercu zrobiło, przysyłam do Was moc buziaków i serdeczności!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ale proszę nie umieszczać treści reklamowych - nie będą one publikowane.

Popularne posty