Czy warto mieć domek letniskowy?

grudzień 2017


Czy warto mieć domek letniskowy? - nie warto :/


Głosy rozsądku podpowiadają mi:
- będziesz się ciągle o niego martwić (... co prawda, to prawda)
- będziesz się czuła uwiązana, że musisz tam jeździć ( ... w myślach już tam jeżdżę i nie czuję się uwiązana, poza tym K. mówi, że jeśli będziemy chcieli, to pojedziemy czasem gdzieś indziej ;)
- będziesz miała przy nim wiecznie mnóstwo roboty (... wiem, przy tym, który mam  - też mam robotę ale lubię ją)
- domek to studnia bez dna - ciągłe wydatki: ubezpieczenie, naprawy, podatki, wywóz śmieci (... tu się zgodzę :/ )
- znudzi ci się (... raczej wątpię ;)
- będziesz miała pająki i robactwo (... z tym robactwem to chyba przesada, a pająki i teraz miewam - jeden jest u mnie szefem kuchni ;)

pointa:

marzy mi się domek :)



Komentarze

Popularne posty