JAK NAZWAĆ DOMEK? JAK NAZWAĆ DZIAŁKĘ?

lipiec 2018


JAK NAZWAĆ DOMEK? JAK NAZWAĆ DZIAŁKĘ? 


   Nasze postępy urzędowe idą sobie swoim zwykłym urzędowym tempem
ale to w niczym nie przeszkadza mi odwiedzać myślami nasz domek
i zastanawiać się jak go nazwiemy?

znajomi jeżdżą "na Rodos" - jak nazywają swoje ogródki działkowe,
inni do drewniaczka i na ranczo,
pomyślałam, że chyba też bym chciała znaleźć jakąś sympatyczną nazwę dla naszej działeczki i domku,
czemu nie?

czy macie jakieś pomysły, którymi chcielibyście się podzielić?
byłoby mi bardzo miło :)

planuję w najbliższym czasie wybrać dla bloga płatną platformę i tak sobie pomyślałam,
że tę nową nazwę wplotłabym w tytuł,

podpowiedzcie proszę jak Wy nazywacie swoje zakątki,
potrzebne inspiracje :)




Podobny obraz

Komentarze

  1. My jeździmy "do chatki", nasz tato na swoją "hacjendę" :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana!
    Może "Nadmorski zakątek" albo "Nadmorska przystań":)
    Może kiedyś tam Cię odwiedzę?
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze co mi przyszło do głowy to: "Szumi domek" :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jaką nazwę wybierzecie. Wierzę, że będzie to trafna nazwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może gdyby był domek z bali to jeździlibyście - na Bali? :) :)
    inne: na Riwierę, na Majorkę, na wyspę, na biegun he he - nad Bałtykiem jest zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie Bobrowego Borkowa. Nazwa - co oczywiste - powstała z okoliczności działkowych. Poczekaj aż zobaczysz to miejsce i to coś, co jest dla niego charakterystyczne. Oczywiście można nazwy wymyślać dowolnie, ja na początku nawet nie myślałam o żadnej nazwie. Dopiero jak zaczęłam wcielać w życie 'Projekt tablica' musiałam coś na niej zapisać. Dzisiaj może byłby to 'Lisi jar' biorąc pod uwagę ostatnich moich gości ;-))))), ale zobacz ten nadmorski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Już się przyzwyczaiłam do Borkowa, choć Lisi jar też faktycznie pasowałoby ;)
      I do nas liski zaglądają :)
      Jeśli chodzi o nazwę naszego domku - potrzebuję ją "na pilno" gdyż tyle tu mamy rozmów i młodsi co rusz dopytują ;)

      Usuń
  7. My jeździmy do naszego grajdołka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A może -znając Pani miłość do róż- Róża Wiatrów? Tak po marynarsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie i romantycznie :) Przekażę w rodzinie - dziękuję serdecznie i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. Moim marzeniem jest domek "na wydmach" - tak bym go nazwała :)
    Może kiedyś :) Wam kibicuję i pozdrawiam!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam zatem kciuki za spełnienie marzenia
      i dziękuję serdecznie :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  10. Ja mieszkam w Arce bo większość zwierząt które przewinęły się tutaj były ratowane albo niechciane. Zauważyłam, że ludzie na blogach nadają nazwy swoim posesjom, nieruchomością, to pewnie jakaś moda zza granicy albo z naszych gór i Bieszczad. Więc i ja w którymś momencie zastanowiłam się nad nazwą. Myślę sobie, że powinnaś usiąść sobie w ulubionym miejscu działki , zamknąć oczy, wsłuchać się w dobiegające odgłosy z zewnątrz i wewnątrz siebie i nazwa sama przyjdzie. Fajnie jakbyś zrobiła to razem z tymi osobami, z którymi będziesz mieszkać. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna nazwa: Arka. Zwierzęta mają z Wami dobrze. Wspaniale, że są takie osoby jak Wy ratujące zwierzaki w potrzebie. Taka wrażliwość potrzebna jest nam wszystkim. Dziękuję za miłe słowa i rady. Bardzo mi miło.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  11. "Spokojna przystań" albo "Bezpieczna przystań" jak z książki Sparksa :) - mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nazwałabym - babka drożdżowa ;)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ale proszę nie umieszczać treści reklamowych - nie będą one publikowane.

Popularne posty